דובר צה"ל: "עושים הכל על מנת לעצור את הפיגועים"

המהדורה המרכזית No Comments on דובר צה"ל: "עושים הכל על מנת לעצור את הפיגועים"

דובר צה"ל תא"ל רן כוכב ב'מהדורה המרכזית': "אנחנו נצטרך לבדוק את עצמנו, לתחקר ולהשתפר. גם סוגיית המעבר בתפר היא משהו שאנחנו נצטרך לתחקר ואנחנו עושים כל מה שאפשר לחזק את המודיעין"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דובר צה"ל, תא"ל רן כוכב שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על רקע גל הטרור. "ביטחון אזרחי ישראל נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו ואנחנו פועלים יחד עם שאר הגופים להבטיח את זה. זה קורה בעצימות גבוהה בעשרה הימים האחרונים. נעשה הכל על מנת שהפיגועים האלה יפסקו", אומר כוכב.

לדבריו "שני הפיגועים בבאר שבע ובחדרה היו פיגועי בודדים של קיצונים איסלאמיסטים אזרחי ישראל. המשימה של שב"כ היא לעקוב אחריהם וזו משימה קשה, ברוב הזמן יש לו הצלחה רבה. הפיגוע בבני ברק יצא על ידי פלסטיני שגם הוא לא מזוהה על ידי ארגון. שלושת הפיגועים הם ללא שיוך ארגוני".

הוא התייחס לעברם הביטחוני של המחבלים שביצעו את הפיגועים האחרונים: "מבחינה הזו אנחנו נצטרך לבדוק את עצמנו, לתחקר ולהשתפר. גם סוגיית המעבר בתפר היא משהו שאנחנו נצטרך לתחקר ואנחנו עושים כל מה שאפשר לחזק את המודיעין".

הוא הוסיף "מרחב התפר אינו גבול, מכיוון שהוא גדר הפרדה היא אינה מלאה ובוודאי אינה הרמטית. יש שם מעברים רבים. בכל יום במהלך השנה עוברים עשרות אלפים עובדים עם אישורים וכמה אלפים בלתי חוקיים. יעלה הרבה מאוד כסף וזמן לסגור את זה טוב יותר".



0 תגובות